26.10.2020

Nastolan Reserviläiset ry’n sääntömääräinen syyskokous 14.10.2020

Yhdistyksen syyskokous pidettiin Nastolan entisellä kunnantalolla 14.10.2020 poikkeuksellisin menoin. Paikalla oli 13 yhdistyksen jäsentä. Yhteistä osaa muiden maanpuolustusyhdistysten kanssa ei koronapandemian vuoksi pidetty lainkaan. Samoin ei ollut myöskään yhteistä kahvihetkeä ennen kokouksia. Maanpuolustusnaisten tarjoamat pullakahvit nautittiin kokoustiloissa kukin yhdistys keskenään.

Kokouksessa käytiin läpi vuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio, jotka hyväksyttiin. Jäsenmaksu vuodelle 2021 päätetiin pitää ennallaan nykyisessä 35,- €

Hallituksen koko päätettiin pitää ennallaan 9’ssä hengessä (8 + puheenjohtaja)

Kokouksessa valittiin yhdistykselle puheenjohtaja ja hallitus vuodelle 2021 ja toiminnantarkastajat sekä näille varamiehet.

Puheenjohtajana jatkaa nykyinen puheenjohtaja Hannu Pylvänen. Hallituksessa jatkavat Erkki Karjalainen, Marko Pietilä, Pertti Kokkonen ja Keijo Koivunen. Erovuoroisista jatkoon valittiin Matti Rossi, Riina Huhtanen, Pekka Tuohiluoma ja Hannu Pylvänen. Jorma Klemetti oli ilmoittanut, että ei enää jatka hallituksessa ja hänen tilalleen valittiin Harri Hakala.

Pitkäaikainen toiminnantarkastaja Jouko Laakso oli myös ilmoittanut, ettei ole enää käytettävissä. Hänen tilalleen toiminnantarkastajaksi valittiin yhdistyksen edellinen taloudenhoitaja Asko Saukko. Toiseksi toiminnantarkastajaksi valittiin Jarmo Mäkinen. Varamiehiksi toiminnantarkastajille valittiin Eero Laakso (1) ja Hannu Humalisto (2). Edustajat piirin ja liiton kokouksiin hallitus valitsee tapauskohtaisesti. Muita käsiteltäviä asioita ei hallitukselle oltu ilmoitettu kirjallisesti vähintään 7 vuorokautta ennen kokousta.